Erekcja stała się bardziej miękka


Jaka jest Twoja erekcja? Odpowiedzi specjalistów Mam 19 lat i problem z oddawaniem moczu — w ciągu dnia bardzo często muszę korzystać z toalety. Czy dolegliwości te mogą mieć związek z chorobą przenoszoną droga płciową?

Czy opisywanym przez Pana objawom towarzyszy również wzmożone pragnienie, które byłoby naturalną odpowiedzią organizmu na nadmierne oddawanie moczu? Takie zestawienie objawów wskazuje na cukrzycę, dlatego też powinien Pan zasięgnąć porady lekarza.

Gdy pan Piotr 50 lat ma problemy z erekcją Dlaczego tak się dzieje? Z wiekiem obniża się wydzielanie testosteronu, odpowiedzialnego za pragnienia seksualne i sprawność. Pojawiają się schorzenia, które bardzo osłabiają libido: zaburzenia krążenia, choroby układu moczowego, choroby prostaty, cukrzycachoroby nerek, wątroby, tarczycy, liczne schorzenia neurologiczne, jak: choroba Parkinsonastwardnienie rozsianestany po udarach mózgu, choroby kręgosłupa, zaburzenia psychiczne.

Nadmierne oddawanie moczu nie jest typowym objawem zakażeń przenoszonych drogą płciową. Może być natomiast oznaką zapalenia dróg moczowych lub zapalenia nerek, choć stany te u mężczyzn zdarzają się niezbyt często. Odczuwam pieczenie w końcówce penisa. Co to może oznaczać? Fachowe określenie opisywanych przez Pana problemów to dysuria, której najczęstszą przyczyną są zakażenia dróg moczowych.

W takiej sytuacji należy udać się do lekarza w celu uzyskania właściwego leczenia. Jestem zdrowym latkiem. Niepokoi mnie niewielka objętość wytrysku oraz słabo odczuwane orgazmy. Zdaję sobie sprawę, że powyższe objawy mogą być związane z moim wiekiem, jednak nigdy wcześniej problemy te nie były aż tak nasilone.

Czy istnieją jakieś pokarmy, suplementy diety lub leki, które mógłbym zakupić w celu zwiększenia objętości ejakulatu oraz poprawienia intensywności i długości moich orgazmów?

Gdy Piotrek (lat 20) ma problemy z erekcją

Nie znam żadnego produktu, który mógłby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Istnieją natomiast leki wspomagające erekcję. Być może najlepszym rozwiązaniem byłoby zasięgnięcie porady lekarza i rozważenie terapii syldenafilem, tadalafilem lub wardenafilem. Większość produktów dostępnych problemy z montażami częściowymi internecie nie ma potwierdzonej skuteczności.

1. Mechanizm wzwodu

Mam 36 lat. Mniej więcej rok temu zauważyłem nagle, że zarówno mój popęd, jak i możliwości seksualne uległy zmniejszeniu. Podniecenie przychodzi mi z wielkim trudem, nawet podczas oglądania filmów erotycznych. W chwili obecnej sytuacja jest taka, że widujemy się a partnerką raz w miesiącu. Z tego powodu, kiedy wreszcie się spotykamy, nasze pożądanie i seksualne oczekiwania sięgają szczytu i jesteśmy bardziej aktywni niż zwykle.

Zaburzenia erekcji

W tym miejscu pojawia się problem — zaczynam mieć problemy ze erekcja stała się bardziej miękka. Czasami w ogóle nie mam erekcji, innym razem wzwód jest bardzo słaby. Kiedy próbuje wejść w partnerkę penis staje się miękki, co uniemożliwia mi kontynuowanie stosunku.

Kompleksy w łóżku

Po prostu nie mogę utrzymać erekcji. Próbowałem już tabletek zwiększających stężenie azotu we krwi. Pomagały, ale boje się przyjmować je na stałe. Powinien Pan zasięgnąć porady lekarza rodzinnego. Leki dostępne bez recepty kupowane poza apteką są mało wiarygodne i mogą być niebezpieczne dla zdrowia. Mam 70 lat. Mój wytrysk ma bardzo małą objętość, to zaledwie kilka kropli. Czy jest to spowodowane starzeniem się organizmu czy też jakąś inną przyczyną?

Problemy z erekcją w młodym wieku - przyczyny

Czy ta sama przyczyna może powodować zmniejszenie popędu płciowego? Czy można jakoś wpłynąć na poprawę tego stanu? Objętość płynu nasiennego ejakulatu zależy od częstotliwości wytrysków, drożności przewodów wyprowadzających oraz czynności gruczołów.

W każdym razie zaleciłbym wykonanie pełnego zestawu badań gruczołu krokowego któremu zresztą należy poddawać się co najmniej raz na rok oraz, dodatkowo, sprawdzenie stężenia testosteronu we krwi.

Dwa tygodnie temu zacząłem przyjmować lek hamujący wydzielanie kwasu solnego w żołądku. Po tygodniu od rozpoczęcia kuracji zauważyłem, że mój penis jest podczas wzwodu znacznie bardziej miękki. W dołączonej do leku ulotce dla pacjenta przeczytałem, że w bardzo rzadkich przypadkach wśród działań niepożądanych stwierdza się problemy z erekcją.

  • Problemy z erekcją w młodym wieku - co robić?
  • Trzeba pamiętać, że problemy z erekcją w młodym wieku mogą towarzyszyć każdej chorobie, która przejściowo powoduje u mężczyzny zmęczenie i osłabienie, czyli nawet zwykłemu przeziębieniu.
  • Jak zmienia się erekcja — 20, 30, 40, 50+? - portal pupzwolen.pl
  • Ile ma montaż po ustawieniu seksualnym
  • W stanie erekcji, jak to zrozumieć
  • Odpowiedzi specjalistow | pupzwolen.pl
  • Penis - budowa, erekcja, średnia długość, seks, choroby, obrzezanie 3.

Po czterech dniach od zaprzestania przyjmowania leku dolegliwości wciąż nie ustępują. Czy jest szansa na poprawę, czy też objawy te mogą mieć charakter przewlekły? Należy poczekać kilka dnia do czasu całkowitego ustąpienia działania leku.

W przypadku gdy problemy będą nadal się utrzymywały, należy zastanowić się, czy ich przyczyną był lek, czy też ich wystąpienie zbiegło się w czasie z przyjmowanym lekiem zupełnie przypadkowo.

Pięć lub sześć lat temu rozpoznano u mnie raka prawego jądra. Jądro usunięto, mój stan jest stabilny, ale mam problemy z pożyciem płciowym. Od dwóch lat mam coraz większe trudności ze wzwodem, zauważyłem również spadek popędu płciowego. Chciałbym sie dowiedzieć, czy występujące u mnie obecnie dolegliwości mają jakikolwiek związek z usunięciem jądra.

Czy zaleciłby Pan wykonanie jakichś badań lub podjęcie leczenia? Mam 32 lata.

erekcja stała się bardziej miękka

Po usunięciu jednego jądra drugie przejmuje jego czynność, zarówno pod kątem hormonalnym, jak i reprodukcyjnym, w związku z czym nie zabieg jest przyczyną Pana dolegliwości. Powinien się Pan udać do urologa. Mam 17 lat i pewien problem. Podczas wzwodu nie mogę zsunąć napletka z żołędzi, nie mogę też założyć prezerwatywy, ponieważ jest to bardzo bolesne.

Kiedy penis jest wiotki, nie mam takich problemów, napletek łatwo zsuwa się z żołędzi, jednak podczas erekcji jest to niewykonalne. Co by Pan zalecił? Czy powinienem spróbować ściągnąć napletek pomimo bólu?

Poranny wzwód - przyczyny, mechanizm erekcji, zanik porannego wzwodu | WP abcZdrowie

Na podstawie Pana opisu dolegliwości zaleciłbym obrzezanie. Czy to prawda, że żylaki powrózka mogą być przyczyną niepłodności męskiej i w związku z tym powinny być zoperowane najszybciej jak się da?

Mam żylaki powrózka po lewej stronie i nie zauważyłem żadnych problemów. Żona nie stosuje żadnych środków antykoncepcyjnych erekcja stała się bardziej miękka do tej pory nie zaszła w ciążę. Lekarz sugeruje chirurgiczne usunięcie żylaka.

erekcja stała się bardziej miękka

Żylak powrózka nasiennego nieprawidłowe erekcja stała się bardziej miękka żył powrózka nasiennego może być przyczyną bezpłodności, gdyż zbieranie się krwi tuż nad jądrem zwiększa jego temperaturę, powodując nieprawidłowy rozwój plemników. Przed zabiegiem należy wykonać badanie nasienia spermiogram. Żona również powinna poddać się badaniom — być może przyczyny trudności z zajściem w ciążę leżą nie tylko po Pana stronie.

Mam przedwczesny wytrysk i postanowiłem wreszcie rozwiązać ten problem. Chciałbym udać się na wizytę do urologa, ale nie wiem, gdzie znaleźć lekarza tej specjalności. Czy powinienem najpierw zgłosić się do lekarza rodzinnego po skierowanie, czy mogę od razu wybrać się do urologa?

Chciałbym również wiedzieć, czy tego rodzaju badanie jest pełnopłatne, czy też można wykonać je na koszt NFZ. Z góry dziękuję za odpowiedź. Wizyta u urologa w publicznej przychodni lub w gabinecie prywatnym, który ma podpisany kontrakt z NFZ w obydwu opisanych przypadkach pacjent nie płaci za badanie wymaga skierowania od lekarza rodzinnego, internisty.

Problemy z erekcją - to może być wina prostaty

Jeśli chciałby Pan pójść na wizytę bez skierowania, może Pan udać się do placówki prywatnej, ale wówczas poniesie Pan koszty tego badania. Jestem dorosłym mężczyzną i muszę oddawać mocz trzy do czterech razy w ciągu nocy — o czym to może świadczyć?

erekcja stała się bardziej miękka

Nie mam żadnych innych problemów zdrowotnych, z wyjątkiem uczucia pieczenia tuż przed oddaniem moczu. Częste oddawanie moczu może mieć kilka różnych przyczyn np.

Radziłbym skonsultować się z lekarzem i wykonać badanie moczu. Jeśli zajdzie taka potrzeba, zostanie Pan skierowany do urologa.